Meklēt LV RU
 
SākumlapaSākumlapa Lapas karteLapas karte

Iepriekšēja vietnes versijaIepriekšēja lapas versija
         
 
FAQ
 

Instrumenti, ieteikumi un risinājumi krīzes situācijā

Tirdzniecība

Antikrīzes ieteikumi tirdzniecībai programmā „1C:Tirdzniecības vadība”: naudas līdzekļu vadība

Tirdzniecība ir viena no pirmajā nozarēm, kas izjuta recesijas perioda sarežģījumus. Šī raksta autori piedāvās risinājumus sistēmā „1C:Uzņēmums 8. Tirdzniecības vadība”, kas ļaus efektīvāk vadīt uzņēmumu krīzes apstākļos.
Naudas līdzekļu trūkumus mazumtirdzniecības segmentā ir pamatproblēmas sakne tirdzniecībā. Tāpēc viens no galvenajiem uzdevumiem ir naudas līdzekļu vadība:
- izzināt un efektīvāk pārraudzīt esošos naudas līdzekļus;
- debitoru parāda piedziņa;
- samazināt un pieņem mērus debitora parāda pieaugumam.

Rakstā tiks apskatīti dokumenti/atskaites:
- Plānotā naudas līdzekļu ienākšana;
- Naudas līdzekļu izlietojuma pieteikums;
- Naudas līdzekļu ienākšanas grafiks (atskaite: Plānotais naudas līdzekļu ienākums);
- Pieteikuma stāvoklis (atskaite: Naudas līdzekļu izlietojuma pieteikumi);
- Naudas līdzekļu pieejamības analīze;
- Maksājuma kalendārs.

Raksts (krievu valodā)


Antikrīzes ieteikumi tirdzniecībai programmā „1C:Tirdzniecības vadība”: debitoru parāda vadība


Rakstā stāstīts par instrumentiem, kurus pielieto efektīvai debitoru parāda analīzei un vadībai programmā 1C:Tirdzniecības vadība 8. Debitoru parāda vadības galvenais uzdevums ir samazināt lielās debitoru parāda summas ar ilgstošu atmaksas periodu.

Rakstā apskatīti dokumenti/atskaites:
- Atskaite: Debitoru parāds;
- Dokuments: Pircēja pasūtījums;
- Atskaite: Pircēja pasūtījumu analīze;
- Lietotāja kalendārs.

Raksts (krievu valodā)


Antikrīzes ieteikumi tirdzniecībai programmā „1C:Tirdzniecības vadība”: izdevumu analīze un samazināšana


Krīzes situācijā uzmanības jāpievērš rentabilitātes paaugstināšanai, samazinot izdevumus. Par līdzekļiem, kas ļauj tirdzniecības uzņēmumiem analizēt izdevumus par iepirkumu precēm un rast iespēju tos samazināt, tiek aprakstīts šajā rakstā.

Analīzi veikt nodrošina dokumenti/atskaites:
- Atskaite: Iepirkumi;
- Dokuments: Papildizdevumu ienākšana;
- Dokuments: Pārējie izdevumi;
- Atskaite: Pārdošana pēc apmaksas;
- Atskaite: izdevumi.

Raksts (krievu valodā)

Antikrīzes ieteikumi tirdzniecībai programmā „1C:Tirdzniecības vadība”: asortimenta un noliktavas krājumu vadība


Krīzes situācijā, kad patērētāji ekonomē un mainās prioritātes, tad svarīgi ir sekot līdzi izmaiņām un operatīvi pieņemt attiecīgos mērus asortimenta un noliktavas krājumos.

Asortimenta un krājumu vadību veikt nodrošina dokumenti/atskaites:
- Atskaite: ABC pārdošanas analīze;
- Atskaite: XYZ – pārdošanas analīze;
- Atskaite: Preču apgrozības analīze;
- Atlikumi un apgrozījumi;
- Plānošanas palīgs;
- Dokuments: Pasūtījuma punkta uzstādīšana;
- Atskaite: Pasūtījuma punkta analīze.

Raksts (krievu valodā)


CRM


Risinām uzdevumu –saņemt laicīgi informāciju, lai vadība var pieņemt atbilstošu risinājumu

Klientu aizplūšana un preču un pakalpojumu pieprasījuma kritums, šie faktori pieprasa mainīt uzņēmuma darba taktiku un vadības lēmumu pieņemšanas organizāciju. Mainīgajos apstākļos operatīva informācija ikdienu ļaus analizēt pasūtījumu stāvokli un gaitu, tāpēc svarīgi ir vadītājam pārraudzīt biznesa procesu uzņēmumā no klienta intereses līdz līguma parakstīšanas brīdim.

1C:CRM nodrošina dokumenti/atskaites:
- Atskaite: ABC pārdošanas analīze;
- Atskaite: XYZ – pārdošanas analīze;
- Atskaite: Konrahentu analīze bez kontaktiem;
- Atskaite: Konrahentu kontaktpersonu analīze;
- Uzdevumu analīze;
- Menedžeru darba rādītāji.

Raksts (krievu valodā)

 
"1C: Uzņēmums 7.7 kompleksais risinājums ļauj optimizēt pārdošanas vadību Dino Zoo veikalos."

"1C programmatūra palīdz interneta veikalam NeoStore.Lv savlaicīgi izvērtēt ieguldījumus un ieguvumus, palielināt uzņēmuma konkurētspēju un sasniegt mērķus!"