Meklēt LV RU
 
SākumlapaSākumlapa Lapas karteLapas karte

Iepriekšēja vietnes versijaIepriekšēja lapas versija
         
 
FAQ
 

CRM 8

                    

«1С: CRM» (Customer Relationship Management) - tā ir cilvēku, procesa un tehnoloģiju integrācija, nodrošinot maksimālu efektīvu sadarbību ar klientu.


  • Kontakinformācija par kontraģentiem un to darbiniekiem;
  • Savstarpējās saziņas reģistrācija un tās vēsture
  • Iebūvēts e-pasta klients
  • Automātisks atgādinājums par plānotiem notikumiem
  • Lietotāja kalendārs - darbu plānošana un kontrole 
  • Menedžera darba vieta
  • Biznesa procesu shēma
  • Mārketinga vadība, kampaņas, Ganta diagramma
  • Telemārketings 
  • Zināšanu bāze - par pārdošanu, precēm, konkurentiem, servisu
  • Analītiskais bloks - savstarpējo attiecību analīze, prognozēšana
  • Daudzveidīgas atskaites, diagrammas par pārdošanu, attiecībām ar klientiem
«1С:CRM » var integrēt ar programmu «1С:Tirdzniecības vadība 8».

 

Uzzini vairāk par «1C: CRM 8» programmas produktu SIA Avantime programmas pārdošanas un reklāmas daļā.
 
"1C: Uzņēmums 7.7 kompleksais risinājums ļauj optimizēt pārdošanas vadību Dino Zoo veikalos."

"1C programmatūra palīdz interneta veikalam NeoStore.Lv savlaicīgi izvērtēt ieguldījumus un ieguvumus, palielināt uzņēmuma konkurētspēju un sasniegt mērķus!"